آموزش SOC

۹ بازديد

 

آموزش SOC

دوره آموزش SOC ، یک مرکز متمرکز در سازمان‌ها است که افراد، فرآیندها و فناوری‌ها را به منظور نظارت و بهبود مستمر وضعیت امنیتی سازمان و در عین حال پیشگیری، شناسایی، تجزیه و تحلیل و پاسخ به حوادث امنیت سایبری، به کار می‌گیرد. به عبارت دقیق‌تر مرکز عملیات امنیت واحدی متمرکز است که در آن تیم امنیت اطلاعات به مسائل امنیتی در سطح سازمانی و فنی می‌پردازد. تیم امنیتی که متشکل از تحلیل‌گران و مهندسین است، بر تمام فعالیت‌های روی سرورها، پایگاه‌های داده، شبکه‌ها، برنامه‌ها، دستگاه‌های نقاط پایانی، وب‌سایت‌ها و سایر سیستم‌ها، نظارت می‌کند.

آموزش python با دروان آکادمی

۸ بازديد

آموزش python با دروان آکادمی

آموزش رایگان پایتون یک زبان برنامه‌نویسی محبوب و قدرتمند است که بسیاری از افراد برای شروع کردن در دنیای برنامه‌نویسی از آن استفاده می‌کنند. پایتون به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا و اسکریپتی شناخته شده است و به راحتی می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مانند تحلیل داده، وب، هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی تحت وب استفاده شود. برای شروع آموزش پایتون، می‌توانید با مفاهیم پایه‌ای آن آشنا شوید. به عنوان مثال، می‌توانید با مفاهیم متغیرها، نوع داده‌ها و عملگرها آشنا شوید.

آموزش python

۱۶ بازديد
 آموزش python

دوره Python چیست؟ برنامه نویسی به زبان پایتون چگونه است؟ بهترین مرکز آموزش برنامه نویسی python کجاست؟ زبان برنامه نویسی پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی جهان است. یادگیری پایتون آسان است و علاوه بر این بازار کار مناسبی دارد. امروزه مراکز زیادی در زمینه آموزش پایتون به زبان ساده pdf برای افراد مبتدی فعالیت می نمایند. با شرکت در دوره آموزشی Python می توان مدرک بین المللی برنامه نویسی را نیز دریافت نمود و وارد بازار کار شد. در ادامه کاربردهای زبان پایتون، ویژگی ها و پیش نیاز های آن را بررسی می کنیم. سپس مزیت های آن را شرح می دهیم و در نهایت آکادمی دوران را معرفی می نماییم.