داکر docker چیست؟

۷ بازديد

داکر docker چیست؟

به طور خلاصه، آموزش داکر pdf یک سرویس مدیریت کانتینر (Container) است. Docker در هر مکانی توسعه، ارسال و اجرا می‌شود. ایده کامل Docker این است که توسعه دهندگان به‌راحتی برنامه‌های کاربردی را توسعه دهند، آن‌ها را به محفظه‌هایی بفرستند که می‌توانند در هر مکان مستقر شوند.

آموزش سیسکو

۵ بازديد

آموزش سیسکو

جدیدترین و کامل ترین دوره آموزش CCNP با بیش از 50 فیلم آموزشی CCNP رایگان توسط مهندس مردان منتشر شد . دوره آموزش CCNP Enterprise (ENCOR+ENARSI) یکی از اصلی ترین و مهمترین دوره های سیسکو در سطح پیشرفته میباشد که به بحث پیاده سازی، خطایابی و مدیریت شبکه های رایانه ای میپردازد. این دوره از دو آزمون مختلف ENCOR و ENARSI تشکیل شده است.

 

Docker آموزش

۸ بازديد

Docker آموزش 

Docker آموزش یک ساختار و روش فکری است که در آن سرعت، پایداری و کیفیت از ارکان اصلی آن به شمار می روند. در این چرخه لازم است تا فاصله بین تیم های توسعه دهنده نرم افزار و عملیات و پشتیبانی به حداقل برسد.  یک دیدگاه جهت نیل به این هدف این است تا تیم توسعه دهنده و عملیات در یک بستر یکسان کار کنند و شبهاتی که در خصوص کارکرد متفاوت یک نرم افزار یکسان در محیط های مختلف وجود دارد از بین برود. چنین راهکاری هرچند به وسیله امکانات و تکنولوژی های مجازی سازی تا حدی رفع شد، ولی کندی این روش موجب شد تا Container ها بتوانند خودنمایی کنند. در میان Container های مختلفی که وجود دارند، Docker نقشی بسیار اساسی در دنیای امروز تکنولوژی دارد. سهولت استفاده از آن، امکانات بسیار زیاد و پیشرفته و سازگاری آن با نرم افزار کنترل چرخه Continuous Integration موجب شده است تا به عنوان رکن اساسی و پرکاربرد در میان Container ها، تلقی شود.